16 Haziran 2017 Cuma

Dj PMS

 

On yedinci günün sabahı umduğumdan erken kalktım. Yatarken niyetim olabildiğince fazla uyuyup bugün de yogayı öğleden sonraya bırakmaktı ama gözümü açtığımda saat daha altı bile değildi. Uzunca süre yatakta oyalandım. Onur gibi ben de hocamın tavsiyesi Ayfer Tunç'un Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi kitabını okuyorum, ona uzandım. Kararımı değiştirmedim. Yoga öğleden sonra. Öğleden evvel ise kızsal zaruretlerle meşgul olarak geçti.

Biz bu 28 günlük döngüye  benim aylık döngümün başlamasıyla neredeyse eş zamanlı olarak başlamıştık. İkinci günden dördüncü güne kadar ay halinden yoga yapamamıştım hani. 28 günde orta çizgiyi geçip geri sayıma başladığımızla benim yumurtaların hayalkırıklığı içinde bir tahliye planına girişmeye başlamaları da aynı zaman denk geliyor doğal olarak. Diyeceğim  benim  neşeli ruh hallerim, parıldayan cildim ve yükselen enerjim düşen östrojenlerin sürdüğü atlara binip uzaklara gittiler a dostlar.  Geriye kalan testosteron, progesteron ve ben napalım da durumu kurtaralımın derdine düştük. Vücut su tutmaya çoktan başladı, can sıkıntısı baş gösterdi. Sadece can sıkıntısı olsa iyi: herkes bana karşı, kimse beni sevmiyor, yeterince iyi değilim, hiçbir şey haketmiyorum, hiçbirşey düzelmeyecek, bu ilişkiden hayır yok... Dj PMS kişisel top 10 listesindeki bütün bozuk plakları peşpeşe çalıyor kafamda. Üstelik daha reglime 12 gün var. Bu iş PMS' in tek kişilik festivaline dönmeden birşeyler yapmam lazım. Bugünden itibaren sabah akşam birer ghati meditasyon yapmaya başladım. Madem çalıyor muhterem, dinleyeyim de hangisi onun sesi hangisi benim ayırdedeyim.

Kahvaltının üzerinden beş saat geçince tülleri örttüm ve yogaya başladım. Birinci prelüdü çalıştım ve bitişi uzunca bir şavasana ile yaptım.

Zihnimin gökyüzündeki mavi bulutların yerini alan gri pms bulutlarına da eyvallah. Değil mi ki herşey geçici, ne iyiye ne kötüye tutunmamayı çalışıyorum; gerçek çalışma işte şartlar elverişsizleştiğinde başlıyor. Ey östrojen! Ay hemen celallenme öyle, kötü bir şey demeyeceğim. Bana bu fırsatı verdiğin için teşekkür edecektim. İki hafta sonra yine beraberiz zaten. O vakte kadar varsın cildim parlamasın. Ben bir elimde nefes bir elimde yoga, cilala-parlat, zihnin kalıplarını temizlemeye girişeyim. Ve yine varsın fonda radyo çalsın:

 

iyi geceler sevgili dinleyenler, #28günyoga'nın 17. gününden hepinize merhaba! Ben dj PMS önümüzdeki on iki gün boyunca bu kanalda sizlerle birlikte olacağım. Hava bulutlu, kasvetli ve playlistim bu havaya uygun süpper slowlarla dolu. Mendillerinizi ve deli gömleklerinizi hazır edin. Başlıyoruz :) 

 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder