13 Ağustos 2014 Çarşamba

kedori strikes back!

dönüp dolaşıp geri geleceğin yer bu blogmuş cancağızım. birkaç hafadır bir karın ağrısı; yazmak istiyorum. kısacık yazmak. yogayla ilgili yazmak; bugün şu asanada şu kasımı bırakıverdim ve bildiğim herşey birden değişiverdi gibi insanlık için manasız ama benim için son derece anlamlı o kısacık hissi kayıt altına almak. o günkü çalışmanın meyvesini bir yerde biriktirmek. başka bir blog açayım dedim. ismine karar veremedim bir türlü. sonunda kendimi buraya yazar buldum. son girişimden bu yana öyle çok değişti ki yogayı kavrayışım/yaşayışıma dair. tamam kedori strikes back ama yavaş yavaş :) sakin sakin.

son yazdığımda mey ile vinyasa eğitmenlik eğitimine başlamıştım. bitirdim de.  öyle bir zamana denk gelmiş ki o eğitim, beni yoga hocası yapmaktan çok o sıralar yaşamakta olduğum ayrılığı atlatmama, sindirmeme fayda etti. bir gün başkalarına yoga öğretmek hayalim baki...bunun herhangi bir eğitmenlik eğitimini tamamlamakla olmayacağına inancım da...all things in time... zaten yoluma öyle güzel öğretmenler çıktı ki ölene kadar öğrenci kalsam da benden mutlusu yok :) 

yazmak istiyorum, anlatmak, o güzel öğretmenleri (bu bloğu bir gün okuyacağını umut ettiğim) sizinle tanıştırmak...ama dediğim gibi yavaş yavaş...

öyleyse tekrar, merhaba dünya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder